یعنی میــشه ؟

عاشقانه های♥♥ مــــا ♥♥

 

یعنی میــشه ؟

یه روز من و تــــو به هم برسیم ؟؟

بعد مثلا بخوایم بشینیـــم سر سفره ی عقد ..

بعد من همون بار اول تُنـــــــدی بگم

بلــــــــــــه

تو هم بگی مگه هولی :)) من فرار نمیکنم که ... !!

منم بگم غلط کردی بخوای فرار کنی کشتمت ..

اما دلـــــم نمیخواد..

حتی یه لحظه دیگه هم واسه رسید به تـــــــو ..

و مال هم شُدنمون صبــر کنم ..

بلـــــــه .. بلــــــه .. بلــــه

تو هم بگی : الحق که دیونه خودمی عاشقتم

منم بگم زیز لفظیـــــمو بده .. درسته سریع گفتم ..

اما دلیل نمیشه کادومو ندی

تو هم بگی اَی اَی از دست ِ تــو .. بیا عشــقم

تفدیم با عشق به همســـرم

منم بگم : ممنون شوهـــر دوست داشتنی ام

یعنی میشه عشقم ؟؟ آمیــــــن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 22 / 4 / 1393برچسب:,

] [ 14:17 ] [ SoHa ♥ MeHDi ]

[ ]